Rapporteren
Let op: Deze rapporteerfunctie is bedoeld om schendingen van de huisregels voor Vraag & Beantwoord te melden. De redactie beoordeelt jouw melding alleen daarop. Wil je dat jouw reactie ook op het forum leesbaar is? Log dan eerst in op de Kassa-site en plaats je bijdrage. Of start zelf even een topic met je eigen vraag erin verwoord.
Heb je een vraag voor Kassa? Stel deze dan via dit contactformulier.
Je wilt de volgende vraag rapporteren aan de redactie:
Klarna vervolg
Na het ook hebben gelezen van uw eerste vraag kan ik helaas ook niets anders melden dat u het beste maar kunt betalen. volgens de postwet ben u verantwoordelijk voor de verzending en is alle risico voor u. dat is zelfs zo indien men mogelijk volstrekt onterecht meldt dat men het niet heeft ontvangen. (http://www.wetboek-online.nl/wet/postw/7.html" target="_blank">postwet)
het feit dat men u verwijst naar een persoon met een hotmail adres doet 'het ergste vermoeden'.
u kreeg al enkele verwijzingen en hetgeen ik hier laat volgen is voor een deel dubbel en lees dan vooral waar u indeze kwestie het beste melding kan doen.
ik kan hier als vrijwillige vraagbeantwoorder niets anders mee dan ook u wijzen op de veelheid van waarschuwende info die er al is m.b.t. het nagaan van betrouwbaarheid van webwinkels, bestellen in het buitenland of van goederen die uit het verre buitenland komen, dropshippers etc.
zo u tot de mening zou komen dat u wordt opgelicht, doe dan aangifte bij de politie (u komt dan wel op een stapel denk ik), doe melding bij de acm http://www.consuwijzer.nl/" target="_blank">www.consuwijzer.nl het nagaan of de webwinkel een erkend keurmerk met ook geschillenregeling is hierbij van groot belang.
zie verder o.a. ; https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop-of-nep-shop#:~:text=%20je%20kunt%20op%20twee%20manieren%20eenvoudig%20controleren,meestal%20kun%20je%20het%20logo%20vinden...%20more%20" target="_blank">https://www.thuiswinkel.org/consumenten/veilig-online-shoppen/betrouwbare-webshop; https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen-in-china-let-op-de-valkuilen?mt=2e743c0d124aedd6883b788b4e7aa1cb985f34e03700cf6143bdefd5cc7a478c&utm_source=nieuwsbrief&utm_medium=email&utm_campaign=pol-2019-11-21&utm_content=pol-2019-11-21&utm_term=" target="_blank">https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen- : deze: https://www.consumentenbond.nl/online-kopen" target="_blank">https://www.consumentenbond.nl/online-kopen en https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat" target="_blank">https://www.bnnvara.nl/kassa/artikelen/dropshipping-hoe-werkt-dat
https://www.plusonline.nl/veilig-online/bestellen-in-china-let-op-de-valkuilen" target="_blank">bestellen in china: let op de valkuilen | plusonline
en toch ook de opmerking dat dit de zoveelste keer is dat een vraag als deze resp. een klacht als deze wordt gesteld en dan ook steeds de antwoorden niet (veel)anders zullen zijn.
u kunt ook nog en melding doen bij http://www.klachtenkompas.nl/" target="_blank">www.klachtenkompas.nl van de consumentenbond .(u behoeft geen lid te zijn).